skip to Main Content
Prekių pirkimo taisyklės

PREKIŲ PRISTATYMO SĄLYGOS
Pardavėjas – UAB „SVEIKA“, prekės ženklas „Shanti RESORT“ arba Pardavėjo prekių platintojo svetainė www.spashanti.lt
Siuntėjas – „Omniva“ ar kitas Pardavėjo siuntų partneris.
Pirkėjas – fizinis ar juridinis asmuo, atlikęs prekių pirkimą internetu.

Prekių pristatymo terminai ir kainos:

Užsakymo pristatymo „Omniva“ paštomatu kaina – 2.90 eur.
Pristatymas NEMOKAMS prekių užsakymo krepšeliui viršijus 50.00 € arba jeigu kitaip numato tam tikri Pardavėjo vykdomi reklaminiai pasiūlymai, akcijos ir pan.
Į Kuršių Neriją prekės pristatomos tik Omniva paštomatais.

Pardavėjo tikslas – per 3-5 darbo dienas nuo prekių apmokėjimo, Pirkėjo užsakytas prekes, tinkamai supakuotas perduoti Siuntėjui.

Apmokėti užsakymai klientui yra Siuntėjo pristatomi per 2-3 darbo dienas nuo užsakymo patvirtinimo visoje Lietuvoje. Į Kuršių Neriją prekės pristatomo kaina gali būti patikslinta Pirkėjo el.adresu, jeigu kaina skirtųsi, nei nurodyta šių taisyklių apraše.
Apmokėti užsakymai yra surenkami per 1 darbo dieną ir perduodami „Omniva“ kurjeriams, kurie pristato prekes per 1 – 3 darbo dienas. Švenčių ar masinių pardavimų laikotarpiu, kada kurjeriai užimti, pristatymo terminai gali keistis, prašome tai įvertinti, perkant ar planuojant siuntas, ir norint gauti jas laiku.
Visa informacija apie siuntas pristatančių bendrovių Omniva ar kitų (jei kitą bendrovė buvo suderinta užsakymo metu) – darbo valandas, pristatymo terminą ir paslaugas yra nurodyta jų oficialiose interneto svetainėse.

Pristatymas į Užsienį:
Pristatymas į užsienį nuo 9.00 €. Galutinė siuntos kaina, terminas, pristatymo būdas (paštas, į rankas ar kita) patikslinimas / suderinimas su Pirkėju suformavus galutinį prekių krepšelį, dėl prekių siuntų į užsienį kreiptis vilnius@spashanti.lt . Šiuo atveju, Pirkėjas apmokėjimą už prekes, galimai, bus paprašytas atlikti pavedimu į nurodytą Pardavėjo sąskaitą.

Jeigu Jums buvo pristatyta ne visos prekės:
Jeigu Jums pristatytos ne visos ar ne tos prekės, kurios buvo užsakytos, kreipkitės el. paštu vilnius@spashanti.lt arba telefonu +370 606 75557. Bet kokiu atveju, jūs būsite paprašyti dėl nepilnos siuntos susisiekti nurodytu el.paštu su mumis .

PREKĖS DIDMENINKAMS
Dėl prekybos / užsakymų didmena rašykite: info@ajurveda.lt

PREKIŲ GRĄŽINIMO SĄLYGOS IR TAISYKLĖS

Kokybiškas prekes galima grąžinti per 14 dienų nuo prekių gavimo dienos, kaip numato šių taisyklių aprašas.

Grąžinant prekes, būtina laikytis šių sąlygų:
grąžinama Prekė turi būti originalioje tvarkingoje pakuotėje;
Prekė turi būti Pirkėjo nesugadinta;
Prekė turi būti nenaudota, nepraradusi prekinės išvaizdos;
grąžinama Prekė turi būti tos pačios komplektacijos, kokią gavo Pirkėjas;
netaikoma nekokybiškai prekei;
būtinai pateikiant prekės įsigijimo dokumentą ir kitus prekės pirkimą / siuntimą įrodančius dokumentus.

Kokybiškos prekės negali būti grąžinamos:
Jeigu prekė nėra pilnai sukomplektuota, yra sugadinta, netvarkinga arba nėra tinkamai supakuota, padaryti prekės išvaizdos pakeitimai, Pardavėjas turi teisę nepriimti prekės, jos nekeisti ir negrąžinti už prekę Pirkėjo sumokėtų pinigų.
Negrąžinamos prekės, kurios buvo pirktos ne iš Pardavėjo arba kurios tyčia ar dėl neatsargumo buvo sugadintos.
dovanų kuponas;
kitais atvejais, kai pirkimo – pardavimo sutarties negalima atsisakyti pagal Lietuvos Respublikos įstatymus.
Remiantis LR Civilinio kodekso 6.228 nuostatomis nekeičiamos ir negrąžinamos šios kokybiškos prekės:
greitai gendančios prekės ar prekės, kurių galiojimo laikas yra trumpas;
supakuotos prekės, kurios buvo išpakuotos po pristatymo ir kurios yra netinkamos grąžinti dėl sveikatos apsaugos ar higienos priežasčių.
Netinkamos kokybės ne greitai gendančių prekių ar kokybiškų prekių, kurių nepatinka forma, dydis, spalva, modelis ar komplektiškumas, keičiamos ar grąžinamos vadovaujantis Lietuvos Respublikos civiliniu kodeksu ir kitais galiojančiais Lietuvos Respublikos teisės aktais.
Jei nesate patenkintas pristatytų greitai gendančių prekių kokybe, o tokiomis prekėmis laikomi maisto produktai ir gėrimai, kurių galiojimo terminas yra trumpas, įskaitant ir tuos produktus, kurie turi būti laikomi šaldytuve pagal gamintojo nustatytą temperatūrinį rėžimą, į mus privalote kreiptis ne vėliau, kaip per 72 valandas nuo prekių pristatymo. Kreipiantis dėl prastos produkto kokybės, privaloma pateikti nekokybiško produkto nuotrauką. Jei kreipiatės vėliau nei nurodytas terminas ir/ar nepateikiate prekės nuotraukos, mes neįsipareigojame skundo spręsti pirkėjo naudai.

Norėdami grąžinti tinkamos kokybės prekę:
Jeigu nesate patenkinti Jums pristatytų prekių kokybe ir norite jas grąžinti, pakeisti arba yra pristatytos ne visos ar ne tos prekės, kurios buvo užsakytos, kreipkitės el. paštu: vilnius@spashanti.lt
Prekės gali būti keičiamos ar grąžinamos iš anksto suderinus prekių atsiėmimo laiką, vietą / pristatymo būdą.
Gražinamą prekę pristatyti su Pardavėju suderintu adresu ( – pardavėjo prekybos vieta) ir sutartu būdu.

Grąžinama pinigų suma:
Pirkėjui už netinkamą prekę yra grąžinama įsigyto produkto kaina be pristatymo mokesčio.
Pristatymo mokestis klientui nėra grąžinamas.
Pirkėjas grąžinamos prekės išlaidas dengia savo lėšomis, Pardavėjas šių išlaidų nekompensuojamos.
Keičiant prekes, Prekės siuntimo išlaidos priskiriamos Pirkėjui.
Prekės grąžinamos į Pirkėjo banko sąskaitą, kurią pateikė užsakymo metu, jeigu nesuderinta kitaip.
Pinigų grąžinimas gali užtrukti iki 30 (trisdešimt) darbo dienų nuo Pirkėjo prašymo / pretenzijos gavimo.

Back To Top
Search